Politică de Confidențialitate

Cine suntem

Vă oferim mai jos informații pentru a vă contura o privire de ansamblu asupra abordării în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal și a drepturilor conform prevederilor legislației privind protecția datelor.

  1. Categorii de date cu caracter personal
  • Nume, prenume, număr de telefon, mobil/fix, adresa de email, adresa de domiciliu, date personale.
  • Conținutul comentariului transmis și subiectul acestuia, conținutul documentelor atașate și transmise (date de comunicare).
  1. Scopul prelucrării

Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele scopuri:

  • Pentru furnizarea serviciilor oferite de biroul de mediere, cuprinzând acțiunile specifice acestei activități (scopurile legate de furnizarea serviciilor).
  • Pentru administrarea sigura a sistemului informatic al Birou de mediator – Vlad Simona Gabriela și în scopul evitării activităților infracționale(scopurile legate de securitatea și prevenirea fraudei).
  • Pentru a permite contactarea și administrarea contactării potențialilor clienți.

Vom utiliza datele cu caracter personal, astfel cum vor fi furnizate de dumneavoastră, în scopurile menționate în aceasta politica.

  1. Temeiul prelucrări datelor dumneavoastră cu caracter personal

Pentru a putea prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, Birou de mediator – Vlad Simona Gabriela se bazează pe diferite temeiuri juridice ca:

  • Consimțământul
    • Acesta este temeiul juridic pentru colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, astfel cum permite legea aplicabila. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactând-ne la adresa de email și numărul din pagina de contact
  • Executarea unui contract sau realizarea demersurilor în vederea încheierii unui contract.
  • Interese legitime:
    • Putem folosi informațiile pentru interesele noastre legitime, pentru a ne îmbunătăți și promova serviciile și în scopuri administrative și de detectare a fraudei
  • Obligații legale:
    • Prelucrarea datelor este necesara pentru îndeplinirea obligațiilor noastre prevăzute de legislația contabila și fiscala sau de solicitări ale autorităților publice
  1. Transferuri de date, destinatari și temeiul legal al acestor transferuri

Birou de mediator – Vlad Simona Gabriela va putea transfera datele unor agenți guvernamentali și de reglementare, instanțe și alte autorități, conform prevederilor legislației aplicabile în baza art.6(1)(C)GDPR și consultanților externi cu rol de operatori de date (avocați, contabili, etc.) în baza art.6(1)(f)GDPR.

Prestatorii de servicii cu care Biroul de mediator – Vlad Simona Gabriela încheie contracte pentru funcționarea normala a biroului, vor semna clauza de confidențialitate și nu li se va permite sa utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal în alte scopuri decât cele menționate în prezenta politica de confidențialitate.

  1. Perioada de retenție

Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate în prezenta vor fi păstrate doar cât este necesar, pe durata existenței contului dumneavoastră și ulterior în timpul unei perioade de tranziție (pentru emiterea facturilor), sau pentru orice perioadă mai îndelungata în care Birou de mediator – Vlad Simona Gabriela are obligația legala de arhivare a datelor cu caracter personal.

Vă vom păstra datele cu caracter personal pe perioada solicitata sau permisa de legislația aplicabila. Ulterior vom elimina/șterge datele dumneavoastră cu caracter personal din sistemele și evidentele noastre și/sau vom lua masuri pentru a le anonimiza pentru a nu mai putea fi identificate în baza acestora.

Datele cu caracter personal din contracte, comunicări, facturi și alte documente pot fi supuse unor cerințe legale de păstrare de pana la 10 ani.

Orice alte date cu caracter personal vor fi șterse în principiu de la ștergerea contului dumneavoastră de utilizator.

  1. Proceduri de securitate

Conform legislației Europene pentru protecția datelor, folosim proceduri rezonabile pentru a preveni accesul neautorizat și folosirea neadecvata a datelor cu caracter personal. De asemenea folosim proceduri de securitate și restricționări tehnice și fizice a accesării datelor cu caracter personal pe serverele noastre.

Numai personalul autorizat poate accesa date în timp ce lucrează.

  1. Drepturile dumneavoastră

Daca v-ați declarat consimțământul cu privire la anumite activități de prelucrare a datelor, puteți retrage consimțământul în orice moment, cu efecte viitoare. Retragerea nu vă afecta legalitatea prelucrării anterioare retragerii

Conform legislației aplicabile (GDPR), aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces:
    • Aveți dreptul de a vi se comunica, la cerere, informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal și de a solicita accesarea lor.
    • Aveți dreptul de a obține o copie a datelor cu caracter personal
  • Dreptul la rectificare:
    • Aveți dreptul de a rectifica datele incorecte, de a completa datele, inclusiv prin intermediul unei declarații suplimentare
    • Aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal.
  • Dreptul la restricționare:
    • Aveți dreptul de a restricționa datele dumneavoastră cu caracter personal.
  • Dreptul de portabilitate a datelor:
    • Aveți dreptul de a primi datele pe care ni le-ați furnizat, în format structurat, comun și care poate fi citiți de aparate și aveți dreptul de a transmite aceste date altor entități.
  1. Prelucrarea datelor personale ale copiilor

Serviciile acordate de acest site nu sunt destinate minorilor

  1. Cookie-uri

Prin termenul „Cookie-uri” înțelegem modulele Cookie și tehnologiile similare prin intermediul cărora pot fi corectate informații în mod automat

Cookie-urile nu transmit informații cu privire la modurile în care acest site este utilizat, astfel încât sa existe posibilitatea îmbunătățirii eficientei și accesibilităților sitului pentru utilizatori

Restul de informații sunt accesibile în “POLITICA COOKIE”.